Gästblogg nr 1

Kommer ni ihåg att dom om vann outfittävlingen vann gästbloggningar?
Här är den första!


Hej! Jag heter Patricia och är 14 år gammal. Jag bor i Norrköping och hästar är mitt stora intresse sedan 6,5 år tillbaka. Jag har en fodevärdsponny som heter Aiga som jag har hyrt sedan sommaren 2009. Aiga är en c-ponny född 1994 men hon har lika mycket energi som en unghäst.

Jag och Aiga har haft många motgångar men även många medgångar. Jag har utbildat Aiga under dessa två år och hon har lärt sig mycket under tiden hos mig. Aiga är en väldigt social ponny. Hon är en väldigt jordnära och underbar ponny! Aiga är envis men hon är helt otrolig när hon börjar samarbeta.

Jag har ännu bara startat klubbtävlingar i hoppning med Aiga för att hon är tyvärr väldigt svårt att lasta. Aiga älskar att hoppa och det är hennes passion. När det är hoppning så vill hon att det ska extra fort :)

Aiga älskar även att galoppera på fält, rida ut i skogen och hoppa terränghinder i skogen. Hon är en ponny som gillar att jobba men man måste variera ridpassen annars så kan hon tycka att det blir tråkigt.

Aiga är en ponny som har ett hjärta av guld och ställer upp i många lägen! :)

På min blogg så kan ni läsa mer om mig och Aiga patriciaaigaa.blogg.se





/Patricia.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Jag mejlade iväg min gästbloggning nu ^^

Men ta vilka bilder du vill och tycker passar från bloggen.

Hoppas det blir bra :)

2011-07-10 @ 21:24:11
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Patricia

:)

2011-07-11 @ 14:11:00
URL: http://patriciaaigaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0