Chancy 11 juli

Det blev ett ganska lugnt pass. 
Red fram i trav och försökte att inte bråka med henne, men ändå ha henne där jag vill. Och det gick, även om jag vet att hon kan mer. Men jag behöver knappt använda några hjälper och det är toppen.
Galopperade lite i båda varven, bytte galopp i en åtta och lite så.
Maja red även med mig och hon skulle ha lite cavalettisar och så, så jag testade att verkligen sitta ner i henne när hon ändå va så fin och lugn och se om hon kunde samla ihop sig och komma med 6 språng mellan sockerbitarna. (15 m)
Och ja, hon fick in 6 språng, men kanske inte så vackert ;)
Tog det bara några gånger, sen travade jag henne ett par minuter och la henne riktigt lågt.
Skrittade av på slingan.

Mamma filmade lite, vill ni se?

maja och royal får stå för bild sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Julia

vill se film ! :)

2011-07-11 @ 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0