Åker hem idag ;)

Nu har vi varit här sedan i söndags och idag så bär det hemåt. Dock inte förens kl 3 så sitter i lägenheten och chillar & packar tills dess.
Sen ska jag sova nästan hela vägen i bilen. Blir nog någon bloggning eftersom att internetet följer med, men det får vi se.
Har inget roligt att skriva, jag kan bara säga att jag är allmänt irriterad på min design. för ca 2 veckor sedan skulle en tjej fixa den, men jag ser fortfarand ingen förändring. ska kontakte henne och kolla vad om hänt. Och alla ni som delar bildlänkar med mig, jag är ledsen att det dröjt, men dom kan tyvär inte komma upp förens den nya designen är fixad..
Aja, ska fixa mig och väskan. åerkommer ;)
bjuder på en skabbild sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0