5 saker ni (KANSKE) inte visste om mig

  1. Jag har tix att alltid knäcka mina fingrar på morgonen när jag går upp och innan jag lägger mig.
  2. Jag tycker att jag har dålig sits i allmänhet, den var bättre innan. Eller först sög den, sen blev den bra och nu är den dålig.
  3. Jag har väääldigt udda musiksmak. hatar typ alla låtar som andra lyssnar på. lyssnar hellre på låtar från typ 2002 eller liknande :P haha
  4. Jag har gått på konståkning, blev även kalmars BÄSTA minior år 2006 ;)
  5. På min gamla blogg brukade jag säga att jag hade mindre läsare än vad jag hade. Jag kanske sa att jag hade 200 men hade egentligen kanske 400. Fråga mig inte varför, men jag ville nog inte ha så mycket läsare x) HAHA, sant är det iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0