Upp och iväg

Det blir tidigt idag och jag hinner tyvär inte blogga innan jag går så detta är ett tidsinställt. Jag ska ha morgonjouren i stallet och hoppas att allt funkar som det ska och att det går som det ska framförallt. Vi har bra medhjälpare så det ska nog bli bra.
Det är alltså från 07.00 till kl 13.00 och efter det ska jag skritta Chucken i ca 45 min. Och efter det så är klockan kanske 3 och då ska jag förbi Hööks för att sedan åka hem. Alltså kommer uppdateringen vara lite gles nu på förmiddagen, men jag slänger upp något såfort jag kommer hem. 
Men nu ska jag gå och sova, då klockan egentligen är 22.30 på kvällen!

Hoppas ni får mera sovmorgon än jag!

Kommentarer
Postat av: Ebba - ponnymuppaar.blogg.se

Fina! :)

2011-12-03 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0