Till stallet då, ses ikväll!

Ska åka till stallet nu, ska träna på dressyrnumret till Luciashowen som är på söndag. Jag säger inte så mycket mer än att jag ska vara en ond person.. Och till det passar det ju bara perfekt att ha hebbe. En svart(mörkmörkbrun) nordsvensk med lång man & svans! 
Toppen ju! 

Han hade kolik igår natt och hörde att han även hade det inatt och ifall det är så får jag helt enkelt ta Freja istället, men jag håller alla mina tummar och tår att han mår bra!
(fotot: sara)

Efter det ska jag rida Chucken också. Skritt & trav, men såklart mer trav än innan. Imorgon ska vi galoppa :D wihu!

Men vi ses ikväll om ni inte sover när jag kommer hem. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0