Studiedag = stallet

Idag har min skola studiedag, skönt! Då slipper jag oroa mig över skolan. Eller om jag ens kan säga så. Har fått en lista på ca 15 saker jag ligger efter med, läxor och prov samt en hög inlämningar! Men dom sakerna får faktiskt vänta tills ikväll, för nu har jag inte tid!

Eftersom det är studiedag tog jag sovmorgon en litens stund och sen jag vaknade har jag bara chillat. Ätit lite mer än på fleeeera dagar och kollat på TV.  Som typ alla andra dagar i och för sig. Men det var inte det jag skulle säga. Min pappa kommer hem snart och då ska jag byta om och åka till stallet. Det är bra att kunna åka dit tidigare för då kan jag rida när ingen annan rider. Det är SUPER ;)
Sen kanske det är fler som rider då eftersom typ ehla stan har studiedag idag, men då kan jag ju planera in att rida när det inte är så många.

Nu vet ni i alla fall vart jag befinner mig idag! Okej? :D TOPPEN!
Vi ses ikväll, love u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0