NU var julen slut - tagga nyår!?

Nu sitter jag hemma i sommarstugan igen, eller ska vi säga vinterstugan? I alla fall, nu är julen så gott som över och det är bara det roligaste kvar. Inviga alla saker man fått! I alla fall, vi brukar fira jul både på julafton och på juldagen så det är först nu jag kan slappna av på riktigt. Och eftersom vi varit på öland ända sedan i fredags kväll så har jag inte kunnat åka till stallet. Så han fick vila igår och idag. Imorgon ska vi åka in till Kalmar på morgonen så jag kan kolla till honom senare och jag hoppas verkligen att svullnaden har gått ner så jag kan rida!
Det är himla bra att ha honom på klubben, för då behöver man inte åka dit varje dag och fixa med in och utsläpp & maten. Det fixar jouren!

Men glömde skriva om att jag var hos honom i fredags. Borstade en stund, gick en sväng i ridhuset och smörjde in hans knä med kylgele. Han fick även en knäckebrödstårta med havregryn, banan, äpple & morötter på. Har lite bilder på honom sen i fredags som ni kanske vill se så här kommer dom! :)

Min tårta :D
Inga bra bilder, kameran ville inte samarbeta och sådär. Men bättre än inget!

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Härlig tårta ;)



Svar. Hihi, ja blev först helt chockad och sen började jag nästan gråta, så fint :') <3

2011-12-25 @ 20:55:48
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad gullig han är :D

2011-12-28 @ 20:29:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0