Hoppspecialen - Kingston

Red inte igår på lektionen eftersomd et var min tur att rida i hoppspecialen idag. Hade kingston och eftersom det är sista veckan så hade vi en liten banhoppning/tävling.
Jag har knappt ridit kingston innan och aldrig hoppat honom så det var en rolig grej. Han var väääldigt speciell om jag får säga mitt, men sjukt rolig.

Vi hoppade som sagt fram på lite olika hinder och i slutet hoppade vi en liten bana med ett jokerhinder i slutet. Och efter det en omhoppning. Jag kom på andra plats med ca 40 hundradelar efter ettan. :)

Ja det ser ut som det gör, inte sådär skitsnyggt precis. Men whatever första gången jag rider honom! Går inte heller så snabbt i omhoppningen, haha ^^



TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tycker jag med :D

Robin har vart min favorit enda sedan han gick in på audition <3

2011-12-23 @ 11:52:23
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Melina

Tycker du rider väldigt mjukt och följsamt! :D

2011-12-23 @ 22:53:59
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0