Fuxar passar i..

Fick en fråga om att skriva om vad fuxar passar i för färger. Så jag tänkte dra lite olika inlägg med olika färger på hästar samt vilka färger jag tycker dom passar i. Jag skrev ett inlägg om "gula" hästar innan, men det kanske kommer upp ett lite mer välplanerat senare ;)


(bild: stallkbf.se)

Rödfux: Den färgen jag tror dom flesta tänker på när man säger FUX är nog denna färgen. Och jag tycker att allra snyggast på en fux är nog marinblått. Men jag kan rabbla upp dom färgerna jag tycker passar.
  • Marinblå
  • Mörkgrön
  • Vinrött
  • Rött (passar inte alla men många)
  • Turkos
  • Ljusblå
  • Ljusgrön/grön
  • Ljuslila
  • Biege
  • Brun (passar bara vissa)
  • Vitt
  • Royalblå
  • Svart
  • Grå
Färger som jag INTE tycker passar rödfuxar:
  • Rosa
  • Stark lila
  • Gul
  • Orange
Slutsats: Fuxar passar i det mesta! Har jag glömt någon färg eller är det något ni tycker är fel? :D
Kom ihåg, MIN åsikt!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Som vanligt, skriv inte stallkbf.se till bilden, det är jag som har fotat ;)

2011-12-07 @ 20:39:05
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Wilma b

Tycker är brunt är galet snyggt på fuxar :) Liiite guldigt så är allt perfekt :D

2011-12-07 @ 20:58:19
Postat av: Hanna

Rött på fuxar och speciellt vinrött är USCH USCH USCH!

Då är babyrosa MYCKET finare tycker jag :)

2011-12-07 @ 22:21:49
Postat av: vendela

jättefin blogg du har! :D

2012-01-29 @ 21:13:08
URL: http://vendelastertman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0