Dåligt med uppdatering idag!

Hej alla underbara läsare! Ville bara meddela er om att min uppdatering inte kommer vara så bra idag. Jag vaknade nyss, eller vaknade vid 11 och somnade om så gick upp vid halv 1 typ.. haha! I alla fall har precis ätit frukost och nu ska jag klä på mig och åka till stallet. Jag ska hinna rida och efter att jag ridit så kommer Cina och ska massera och känna igenom honom. Han har varit lite spänd i ryggen, och att det skulle vara sadeln har vi redan uteslutat. Så vad felet nu är kan hon säkert svara på. Det kan ju vara kylan så han har ett tag nu gått med dubbla täcken. 
I alla fall vidae på dagen, efter att hon varit och kollat på honom ska jag direkt hem för att äta middag med min farmor och några flera och efter det ska jag cykla vidare till min kompis Frida som jag inte träffat på JÄTTELÄNGE!
Så som sagt, min dag är ganska späckad och det gör att jag inte kan uppdatera så mycket. Men ni får överleva! 
Måste gå nu, pusshej!

Bara jag som vill ha sommar? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: ja typ alla säger ignorera dom bara.. Varför?! Ska nog följa ditt råd och kan baara säga desamma! :D

2011-12-29 @ 14:05:27
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vi kommer inte överleva om du inte uppdaterar :(((

2011-12-29 @ 14:08:22
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Elvira

Sv: dom måste ju ha mycke tråkit liv;-). Klart man vill ha sommar;-)<3

2011-12-29 @ 14:49:26
URL: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0