Chucken - dagens ridpass

Red i ridhuset en stund. Han hade lite damp idag med. Även om det mest är för han tycker är roligt så skulle det också vara kul om han var ridbar någon gång snart. Får rida i en halvan av ridhuset för att han ens ska koncentrera sig lite. Hoppas att han skärper sig snat. Vill komma igång. OM lite mer än 3 veckor är det en Pay & Jump på udden och jag vill mer än gärna vara med! Så om jag fortsätter såhär kan jag börja småhoppa redan nästa vecka. Bommar och små hinder, sen börja hoppa mer seriöst! 

Jag bara undrar HUR länge han kommer hålla på och fjanta sig, för som det är nu är det bara något löjligt påhitt.

Men kan inte vara annat än glad, han är trots allt för underbar! :D

Kommentarer
Postat av: sallie

jättefin blogg du har och häst! <3

äntligen hittar man någon som har egen häst och älskar justin bieber som jag :D men undrar en sak var någonstans gör du din header ?? <3

2011-12-14 @ 21:28:14
URL: http://girlswithstyle.devote.se
Postat av: Mirja

Jag är mest imponerad över hur snabbt din häst kan gå baklänges! ; ) hihi, trodde nästan han skulle hoppa hindret baklänges där ett tag också! Milan gillar definitivt underhållningen, haha! Söthästar!

2011-12-15 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0