Chucken - dagens ridpass

Red i ca 45 minuter i ridhuset idag. Han var väll pigg och glad som vanligt, haha. Innan jag satt upp gick jag några varv med honom och han hade lite.. damp(?) om jag får säga så. Han blev rädd för bajstunnor och allt annat lustigt och flög iväg åt ett håll. Haha. Blev bättre när jag satt upp, dock var han fortfarande jättespänd i hela nedre delen av ridhuset. Men det blev bättre och bättre hela tiden.
Travade ju även lite mer idag än sist. Blev några varv efter varandra. Han jobbade förvånadsvärts bra. Lyfta upp ryggen ordenligt när han väl slappnade av. Mina fina tokponny.
asso ögonen.. jag smälter ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Så bra! ;P

Nä det var ett tag sen jag lämnade Tysklandet. Numera bor jag i Oslo. =) Fin ponny du har skaffat dig! Riktig liten hoppkanon. =P

2011-12-07 @ 20:51:19
URL: http://frokensperlinge.blogspot.com
Postat av: Fanny

Haha ja ett riktigt litet krutpaket! ;P Nej tyvärr inte och det är väl det ända dåliga. Saknar ridningen så sjuuukt mycket! Haha man kommer liksom på sig själv med att gå förbi stallet där polisen har sina hästar bara för att få andas in lite hästdoft och få klappa och titta på dem en stund. X)

2011-12-07 @ 21:33:21
URL: http://frokensperlinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0