Chuck - dagens ridpass

Han skötte sig utmärkt. Han var lite på bushumör när jag gick några varv med honom först, men så fort jag satt upp slutade han. Jag red på korta tyglar hela tiden för att vara på den säkra sidan. Och mamma gick bredvid, när jag ville att hon ksulle gå så orkade hon inte så hon gick med hela tiden och pratade med mig om allt och inget.
Han var superduktigt i alla fall och glad. Så nu är jag glad och vi är på G ;D
Dock blev det ingen film eftersom mamma gick bredvid hela tiden.. jag måste bättra mig!

bild i repris(?)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Härligt att du är på bättringsvägen! :D

2011-12-01 @ 20:44:34
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0