Q&A


Svar: Jag blir galen på alla som kommenterar utan namn x) haha. hatar att inte svara på kommentarer. Men nu fick jag faktiskt en rolig kommentar som jag ville svara på!

Nej lilla luggen har inget fel på sina ben ^^ det ser så ut ibland, eller ganska ofta, och det känns så heeela tiden.
Idag var faktiskt första gången jag kännt riktig galopp på henne. Det är inte så att hon har ont eller liknande. Det är en ren lathet från hennes sida. Vi TROR att hon kanske blivit inriden lite fel och fått det som en vana och nu tycker hon nog att det är lättare.
För er som inte vet vad vi snackar om, är det att hon typ har 4 taktig galopp istället för 3, ibland till och med trav med bakbenen och galopp med fram :) Sen har hon i allmänhet väldigt dålig koll på benen.
Men det är en liten skönhetsmiss, hon är speciell. Min fina flicka!
Kanske kan filma någon dag om jag får tillbaka den där riktiga galoppen ;)


Kommentarer
Postat av: isabell&frida

sv: superkul om du gör de :)

2011-08-05 @ 00:06:41
URL: http://topriiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0