Outfit till Daniela

Daniela om Önske outfit:
Åhh, vad glad jag blir när jag ser det här! :D

Jag behöver en outfit som jag kan ha på både individuella SM (fälttävlan) och Lag SM! :D

Jag har så jäkla dålig fantasi, och du gör ju så underbara outfits! :)

Jag skulle vilja ha en hopp/terräng outfit (Till hästen) som går i marinblått, rött och silver :)

Inte JÄTTE dyrt, utan så att man har råd att köpa det om du förstr vad jag menar :) (Inte bara dyra märkes saker)
Tejpen ska alltså sitta på benskydden i terrängen. Och pannbandet kan vara i swarovski eller något annat liknande :)
Inte så dyt, men fint!
Är alltså inte sy grym på det där med terräng, haha^^

Kommentarer
Postat av: Daniela

åhhh, TACK!! :D

2011-08-31 @ 16:34:10
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0