MIN FINA

Igår var kankse sista gången jag någonsin fått träffa honom.. Min fina prins. Det gör ont i mig att se bilder på honom, och det gjorde sjukt ont att träffa honom igår. Han bara stod där, inne i sin spilta, vände inte ens på huvudet. Han var stor, maffig, mörk och så himla underbart fin.
Hade jag haft med min kamera hade jag bombat honom med bilder, men det fick duga att klappa honom på huvudet, på mulen och bara kolla på honom. 
Världens finaste häst. 
Jag kommer aldrig hitta någon som du, för där har ni han. Min drömhäst.
Det fanns bara några saker som stoppade det hela.

Kommentarer
Postat av: johanna

Varför sista gången?

2011-08-11 @ 12:11:33
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/
Postat av: kelly

Åh, vad härligt att få träffa honom igen. önskar att jag också kunde få det snart. Så sant som du skriver, det går inte att hitta någon lika fin som han och vad man var kinkig när man kollade häst efter man haft honom, ingen var på långa vägar lika fint. Tänk hur alldeles perfekt han hade varit om han inte hade fullt så mycket i huvudet, men om han inte hade haft det hade nog varken du eller jag fått låna honom ett tag. Usch, vill inte kolla på mina bilder med honom, det skulle bränna något enormt :( Prinsen...

2011-08-11 @ 21:04:30
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0