Jag funderar...?

..på att sälja mina svarta läderstövlar, min lamicell hjälm och även min charles owen hjälm.
Varför? 
Jo för att jag vill mer än jättegärna ha en Charles Owen Ayr8 som jag kärat in mig på.
Sedan vill jag helst ha ett par svarta läderstövlar med, men det får nog isåfall vänta ett tag.

Dom jag har nu är på tok för stora, överallt.
Isåfall skulle jag kunna spara ihop till ett par stövlar som jag kan köpa på mässan i GBG. Några snygga läderstövlar som sitter tajt. 

Dock gillar inte min mamma när jag köper saker och sedan säljer dom igen. Men med lite övertalning kanske det går.

VAD TYCKER NI OM MITT FÖRSLAG? :D
isåfall denna färgen :D

Ändå älskar jag min Charles owen.. Kanske ska ha kvar den och sälja stövlarna och lamicellhjälmen? Jag funderar lite till^^


Kommentarer
Postat av: amandaeriksson

jag har en blå charlesowen ay8 om du vill köpa?! :)stl.57

2011-08-23 @ 21:58:40
URL: http://aamaandaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0