Halloj!

Kände att min blogg för tillfället endast består av utrustning. min hjärna börjar dessutom bli helt tom på ideér.
Jag har 15 st outfits till som ska göras och därför sätter jag STOPP nu, alltså inga fler önskemål. Dom som jag redan har fått som jag inte lagt upp dom kommer jag göra men inga andra. Och om någon över förmodan skickar in tar jag bara bort den.

I alla fall , för er som inte vet hur jag mår så mår jag bra, skriver ju knappt om vad som händer på dagarna. Men jag har varit i stallet en stund, kollat på folk som ridit osv.

Nu ska jag duscha och fixa mig för att sedan kolla på film & däcka.
JAG VILL RIDA!  (jag och hällippa på bilden=lääängesedan)

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; åh, förlåt! här är ett inlägg med bild på honom, ingen jättebra bild, men det är hans färg helt och hållet, har ingen bättre bild just nu.

http://lisamathilda.devote.se/blogs/11846183/nya-ponnyn--.htm

2011-08-22 @ 19:32:35
URL: http://lisamathilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0