Godmorgon nr 2

Hej och godmorgon för andra gången. Eller för er blir det godmorgon för första gången. Men jag gick ju upp vid halv 7 idag för att fodra hästisarna. Sen däckade jag direkt när jag kom hem igen och sov tills nu. Jag har aldrig varit någon riktig långsovare så det är lixom varken sent eller tidigt för mig att vakna nu.
Idag har jag inget planerat. Mami ska ringa till några ponnysar, haha. Och ska se om vi kan komma någon dag i veckan. Jag ska chilla, kanske åka till stallet. Eller jag ska dit, men vet inte hur länge.. 
Mamma red aldrig igår, golvet i sadelkammaren var nymålat så man kunde inte gå in x) haha.
Hoppas det är torrt idag.

Men jag ska fixa vidare lite och så, men jag slänger in något sen :)
foto: batmanbergdahl.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0