FÖRLÅT

Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Jag skulle upp så tidigt och iväg så datorn hann inte ens öppnas. Sen kom jag hem runt 12 och då var det bara ner i sängen som gällde. 
Det som jag gjorde igår va att åka och lämna tillbaka Chancy. Uppåt i landet. 
Vi kan inte ha 2 hästar samtidigt så om jag hittar en ponny måste vi åka och lämna henne då och det känns så jobbigt. Så nu har vi lixom fria armar :)
JA! HON ÄR FORTFARANDE TILL SALU! :)
Men nu är jag hästlös ^^

Sen på hemvägen körde vi förbi jönköping för att provrida en ponny för andra gången.
Mer säger jag inte!

Nu är jag i alla fall vaken, jag ska duscha, fixa mig och sen i eftermiddag drar jag in till stan till rix fm/stadfesten. Ska gå med Carina & Lina och såklart kommer vi säkert träffa andra människor. Det är lita svårt att unvika då typ hela kalmar är där ;) haha.
Dock kommer jag nog inte vara där så länge, eller typ till 11-12. Jag har ju trots allt haft utegångsförbud typ hela sommaren.. -.-

Men men!
TSCHÜSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0