♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett ögonblick.
Först när jag såg denna visste jag inte alls vad jag skulle skriva här men nu vet jag det. Jag vet precis vad jag ska skriva.
Det ögonblicket som min mamma sa till mig:
- Jag hoppas du säger till när det tar stopp, för vi kan köpa en annan ponny åt dig.

På tre sekunder, på ett ögonblick så rullade 100 miljoner tankar runt i mitt huvud. Varje sekund med dig kunde jag minnas, varje gång jag gråtit hos dig, varje gång jag skrattat med dig. 
Det är ett riktigt starkt minne som kommer stanna i min hjärna riktigt länge. Alldeles för länge.

Det är ett ögonblick jag inte kan beskriva hur det kändes, det var så sjukt mycket känslor, så mycket att jag inte visste vad jag skulle säga eller vart jag skulle ta vägen.

Ett ögonblick, på 5 sekunder.. att det kan påverka så mycket?


Nu ska jag också avslöja en sak jag inte sagt till någon... Att om jag vet vart han finns och om han är exakt likadan när jag blir 18 så ska jag köpa honom och försöka på nytt.. HUR säger jag inte.. Men jag vill, jag vill så jävla mycket!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha jadå ;D jag hämtar det när (om) det kommer. Får hoppas att dom har fått reda på något mer om dom. Kan fråga idag om jag kommer dit. Sist jag frågade så hade dom ingen aning om när de skulle komma, så det är därför de flyttar fram datumet hela tiden, de har inte fått veta något..

Men det får komma snart tycker jag ^^



Jajamen, du har betalat ;) haha



2011-08-15 @ 15:35:01
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: maja

Gold Dust va? :) Han stod på min ridskola förut(privat ponny) :)

Jätte fin blogg förresten <3

2011-08-16 @ 17:47:35
URL: http://brsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0