♥ Dag 13 – Min förebild.

Min förebild.
Jag har nog många förebilder som jag ser upp till och verkligen skulle vilja vara som, både i ridningen och i vanliga världen. Som många andra ser jag upp till Roffe. Men det känns ändå som att jag inte riktigt vet hur han kommit dit han är idag.
Han är sjukt duktig det nekar jag inte. Men jag vet inte vad han har gått igenom, hans liv kanske har varit en dans på rosor, eller ett helvete dit han är idag.

Men någon jag verkligen ser upp till det är Isabella Nilsson.
För att jag har följt henne ett bra tag och vetat hur hennes liv har varit. Hon är en ärlig person med ett mål som hon sätter. Inte ett mål hon bara strävar mot, utan är det satt ska hon göra det.
Hon är inte den som ger upp i första taget, hon kämpar verkligen. Och vad jag tycker så är hon en jättesnäll och omtänksam person med ett hjärta av guld till sina hästar.

Hon har verkligen gått från 0 till 100 med Becki!

Kommentarer
Postat av: bella

Åh vad snällt, glad jag blir! Tusen tack verkligen <3



Kram Bella!

2011-08-21 @ 22:16:40
URL: http://isabellanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0