♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon heter Johan & Andreas!

Min äldsta bror heter Johan och är 19 år. Han är supersnäll och väldigt mogen. Haha, alltså han bråkar aldrig med mig. Han är en grymt duktig på teknik och datorer då han gick IT linjen på John Bauer. Så han hjälper ofta mig när det blir problem med datorn. Han är dock väldigt osocial av sig, han tillbringar nästan all sin tid ute hos sig i sin lägenhet eller så är han med sina kompisar. 
Men jag gillar honom iaf. Just nu jobbar han på Elgiganten och även lite hos netto ibland. Men hans fasta jobb är elgiganten.


Sedan har vi min yngsta bror som heter Andreas och han är 17 år. Shit vad tiden går fort, nyss var han ju 15? haha.
I alla fall, han är 17 år. Och hans stora intresse är hockey. Så länge jag kan minnas har han spelat hockey. 
Han och jag är verkligen syskon, vi bråkar 24/7 och ska alltid döda varandra. Men jag gillar honom ändån. Han ska precis börja andra året på gymnasiet och han går ett hockeygymnasium som ligger i vetlanda så vi träffas inte så mycket längre, mest på loven. Men det skadar inte mig då vi inte har lika mycket att bråka om, vilket också gör allt mycket lugnare. 
Han har också en förmåga att skada sig, men trors dom skadorna tror jag att med lite vilja kommer han spela i NHL när han blir stor.  

bästa bilden jag kunde hitta på honom med några kompisar. Han är till vänster :)

Men jag gillar mina bröder :)

Kommentarer
Postat av: alice

SV: NEEEEJ ;O Toy är en kille! :O

2011-08-18 @ 15:36:20
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0