Chancy 7 augusti

Idag blev det ett hårdpass inne i ridhuset, fokuserade mest på galoppen.
Travade fram och försökte få henne så lös så möjligt, flytteade henne längs sidorna och bogen innanför, rumpan innanför. m.m.
Hon protesterade lite men efter ett tag släptte hon och gick som en klocka.
Sen tog jag mycket galopp i båda varven, jobbade så som malin gett mig order. Hon var inte riktigt med mig utan vi jobbade mest mot varandra. Vi fick in lite riktig galopp emellanåt, men så blandade vi det med bakben ut och lite studs och stop och så lite trav/galopp x)
Men om man ser helheten så är det bättre än va det varit innan.
Efter det var både hon och jag blöta. Så travade av henne på långa tyglar sen skrittade jag och maja ut i skogen.

Bllir alldeles kär i henne när hon gör såhär ^^ haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0