Chancy 4 augusti

Idag var det hoppträning på schemat. men jag vill nog mer kalla det markarbete :)
Jag orkar inte förklara vad vi gjorde, kan säga så mycket som att framridningen fick bra och hon var riktigt fin.
Hon galopperade! Haha. Jag kunde sitta ner i den och jag kunde känna en takt ;)
Själva övningarna gick lite sisådär. Hon blev riktigt stoig, orkade inte och ville inte. och jag hade inte så mycket ork jag heller x)
Fick till det bra någon gång i slutet :)
Har lite filmer som kommer ikväll eller imorgon. Beror på när jag orkar ;)
kan bjuda på en bild från filmen sålänge :)
/ C

Kommentarer
Postat av: Josse

Gick ju kalas idag:-)



Orka idag;-) så kanske jag får en dessutom?!:-)

2011-08-04 @ 20:33:39
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0