Börjes

Idag ska min family och jag ta en tripp ner till tingsryd.
Egentligen var det meningen att bara pappa och andreas skulle dit och shoppa på ting hockey.
Men sen kom vi på att börjes ligger där och vi har inget planerat så jag och mamma hänkade på.
Jag har inte dömycket pengar och snart ska jag börja spara till GHS, men jag har nog inte tänkt köpa upp hela butiken så det är lugnt. Jag har en grej jag jättegärna vill köpa, dock är jag lite velig eftersom det är en grej jag måste veta lite mer exakt storlek på. Men jag ska kika runt med olika kompisar och kolla vad dom har för storlek så får jag se sen :)

Sen vet jag att dom har schabrak för billigt pris, som faktiskt är ganska snygga, och schabrak kan man bara inte få för mycket av.
Äh vi får se vad som hänger med hem helt enkelt :P


bilden är från -09 ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. okej!:)



allt bra?

2011-08-06 @ 15:08:46
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Linn Strelin

SV: Ponny har Picasso :)

2011-08-07 @ 15:58:30
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0