Badat hästen-matpaus-ridning

Jag har varit i stallet och badat av luggen lite. Det behövdes kan man säga. Så nu är hon ren och fin. Ett tag iaf .. ;)
Hoppas bara hon inte rullar sig nu när jag inte är där. Ska bara äta nu sen drar jag tillbaka till stallet och ska hoppa lite med henne. Vill hoppa igenom henne sen udden. Känner att jag har en del saker att säga till om och bestämma över ;)
I alla fall.. ska som sagt käka nu. Bloggar mera senare. 
Fan va jag älskar min uppdatering -.- jag skriver om det som ingen vill veta x) haha


Kommentarer
Postat av: alice

SV: HAHAHAHHAHAHHAHAHA omg hur får du ihop att luggen liknar hunden? XD

2011-08-02 @ 22:23:48
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0