freindship never ends

det är klart att vi varit tajtare och när vi var som allra tajtas, och kallade oss bästavänner, då behövde man inte oroa sig för att vi skulle skiljas, vi kunde bråka men blev ändå alltid vänner igen. Bara för vi va så tajta.
Men ärligt, vi träffades genom internet, fick reda på att vi bodda nära varandra, började träffas, blev bästavänner, bråkade, skiljdes och nu är vi vänner igen. Det är inte många som har gått igenom det som vi har. Vi träffades ganska udda och jag kommer ihåg än idag hur din blogg så ut då, hur vi snackade med varandra och ja, ALLT!
Men det är annorlunda idag, vi har träffats flera gånger, vi har bråkat och vi har sagt allt till varandra. Men idag hänger vi på en tunn tråd. Det ända som håller ihop oss är bloggen, precis som du sa! Utan den hade vi aldrig snackat. Men jag vill att det ska bli som förr, när vi var tajtare än tajtast, vi träffades och hade alltänt kul, vi skrattade tills vi grät och vi kunde prata med varandra om allt! Jag vill tillbaka dit. Och det ska vi, men först ska jag till USA och när jag kommer hem igen då ska vi starta om och verkligen ta tag i detta. Jag har saknat dig hela tiden, för du ska inte vara en smsruta i mitt liv. Du ska vara min bästavän! MIN!
Jag älskar dig.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

K

2011-05-26 @ 16:30:34
Postat av: Hanna

Älskar dig också Carro ;)

2012-06-28 @ 21:53:28
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0