Tror inte på detta.

Jag tror inte att denna designen kommer hålla så länge, men den är snygg enligt mig. ;)
Det känns både rent och tomt och bra på något sett. Sen kommer jag nog komma med en lite höstigare design.
Men denna får duga för tillfället.

Jag ska gå upp och städa mitt rum nu så att jag kan göra något sen, så jag slipper sitta hemma hela dagen :)
Jag började äta lite av det jag bakade, och sen så tyckte jag att det var väldigt äckligt och onyttigt så slängde det igen. xD Klockan är ett så ska faktiskt inte sitta här mer jag vill ut nu, det är ju faktiskt ganska fint väder :)
Vi ses :) kan langa lite bilder från helgen, ska även be om bilder från Becca sen :) och kanske en film från sara ^^
PS. min pappa gillar att ta kort på mig och inte på hästen så alla bilder är halvbilder typ -.-' ska försöka förklara för min pappa hur han ska göra ;)

och ja mina stigläder va korta men inte så korta som det ser ut på bilden xd

ni kankse fattar vad jag menar med på MIG efter ett tag ;)



typ såna här bilder gillar min pappa att ta -.-'


sådär;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0