Tro det eller ej!

Hemma från skolan nu.
Och jag klarade av hela skoljoggen, eller gick väll ca 10 meter kanske ;)
Ganska stolt faktiskt. Och alla som säger att det är skönt efter kan ju bara ta sig i röven, för jag har ont i hela kroppen och orkar inte ens resa mig upp.. Ska i alla fall jobba lite med engelskan & matten :) Sen ska jag till stallet :)
Vet ni dessutom? När vi satt på engelskan så kollade vi ut genom fönstret för det regnade så mkt, sen helt plötsligt började det hagla och efter 1 minut gick det över till snö? Och nej jag skämtar inte! Det snöade på riktigt i typ 2 minuter :O
Över till nuet.
Har inget mer att säga x)
Är trött som fan.
Bjuder på en rödbild på mig xd efter skoljoggen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0