Sovmorgon i en halvtimme :)

Även fasst en halvtimme är ganksa lite så är det sjukt gutt med sovmorgonen :) Jag går inte upp särskilt mycket senare men hinner fixa mig och göra annat istället;) Så ska inte sitta här hela dagen :) Ska försöka uppdatera lite mera idag, igår va jag stallvärd hela eftermiddagen och sen så när jag kom hem så var ingen hemma kolsvart i hela huset och radion på högsta volym så jag satte mig i teverummet där nere och väntade på att mamma skulle komma hem. Vilket hon gjorde vid 11. Så då gick jag och duschade och sen gick jag och la mig vid halv 12 kvart i 12...
Så jag är trött x)
BTW: Imon börjar elevens val :D:D
Ses senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0