SÖNDAG!

Det va inte så mycket att tänka på tills igår. Hade typ gjort av med all energi dagen innan.
I alla fall så Fick jag ett stopp.. Vilket helt och hållet var mitt fel.. Så jag är inte helt nöjd.
Men men.
Jag filmade några men blev inga filmer på mig. Men jag vet att Sara har lite bilder, så kanske ska kolla med henne om hon vill skicka några :)
Måste bara säga att hon var väldigt fin fram tills stoppet kom & jättefin efter. Som sagt va det bara mitt fel att jag litade för mycket på henne och inte höll om och visade vart skåpet skulle stå.
Hade ju lite filmer på några andra :) Dom kommer lite senare :)
Bjuder på en bild på Sofia & Nico från i somras istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0