Hela natten lång!

Skulle gärna spendera hela natten med att kolla på film och glo på hästannonser..
Men det går inte, för det är skola imon -.- Jag verkligen hatar skolan just nu! Man borde gå i skolan lördag & söndag och ha helg mån-fred! Någon som tycker som jag?
Jag orkar inte sitta och hålla mina ögonlock öppna längre så ska ta två steg och lägga mig i min säng :) Den är faktiskt ganska mysig ändå. :) Är stallvärd imon med! Ska börja spara ihop alla mina pengar till STOCKHOLM & GLOBEN :D Åker ju dit i vinter med mami & mammas kusin Carina :D Kan alltid tigga lite pengar av min mamma & kanske lite julklappar? :D
Aja ska sova nu!
älska bilden xd
Pusss på min lilla söteponi som inte e min ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0