DELA? :D

Jag har länge velat dela en blogg med någon!
Nu ska jag ta tag i det med. Jag vill starta en häst/ponnyblogg.
Jag kommer säkert inte få någon i första taget men skulle gärna vilja ha någon som inte kom från Kalmar.
Lite krav:
  • Vara intresserad av hästar!
  • Ha egen häst/foderhäst/eller som jag har, en ridskolehäst jag rider så ofta det går!
  • Du ska tävla, dressyr eller hoppning kvittar!
  • Du ska lägga ut bilder på dig och din häst ofta och ha kreativa ideér om vad man ska blogga om :)
  • DU MÅSTE VARA SNEEEEEL :D
Är du intresserad, skicka en kommentar eller ett mail till : [email protected]

Är du jätteintresserad men kanske inte uppfyller alla krav? Skicka en kommentar eller mail så kanske det går iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0