Byta om - stallet :)

Vi kom hem till skolan typ vid kvart över 3 och då hade inte dom andra åttorna slutat ;) hihi.
Det var faktiskt grymt kul på Getterö, vi fick åka ringen 2 gånger (A) och det var som om det var sommarlov för en dag :D   typ lycka!
Vissa badade:o dumma i huvudet verkligen ! x)
Jag åkte faktiskt ringen med shorts & T-shirt eftersom jag och klara är sånna som inte trillar i :D Mohahaha.
Ska i alla fall byta om till ridkläder och cykla till Montan :) Ska rida ut en sväng med Lollo & Bella :)
Hade med min systemisss så det blir lite bilder ikväll dock :/ men har varken ork , lust eller tid just nu!
Langar en bild från i morse :)
Kolla vad jag hittade!!!!!!!! Denna designen gjorde jag i PS 2 på våran gamla dator och jag hade den tills jag fick denna datorn :) Bilderna på den är borta.. Fasst dom finns någonstans & johan har lovat att fixa dom till mig, men när vet jag inte :( Villl ha dom nuuuuuuuu ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0