Är det bara jag som fryser?

Jag sitter med mjukis byxor, tjocka strumpor, långtröja och täcke men ändå fryser jag så in i helvete -.-
Jag ska nog göra varm choklad och sätta på Eeclipse :D
Men först måste jag bara säga dagens ;
(vi fick en uppgift på tyskan , 5 frågor man skulle skriva i sitt block, den första frågan var ; Vad är du bra på? Och inte så blyg och prat glad som jag är så frågar jag korkade frågor!)
Jag: Men Eva jag är verkligen inte duktig på någonting i tyskan, jag suger verkligen?!
Marcus: Åhh suger du? Asso hur suger du?
Jag: Asso jag suger dåligt!  .... ASSO.. jag ÄR dålig xd
Marcus: ha-ha
Jag: Men asso ärligt Eva vad ska jag skriva?
Eva: Skriv vad du är bra på! :)
Jag: Vadå ska jag skriva att jag är bra på att suga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0