Tack för en super kväll KU ;D

Jag trodde ärligt att det skulle bli jobbigt med så mycket folk, men ärligt så var det grymt roligt.
Spelade med Maria, Klara, David, Oskar, Gustav T :p Jag kom sist, .. Hihih.
Men jag är ändå ganska bra , fast nae!
Sen stack vi till donken, och ja, vill ni få mig att köpa något så är det inte så svårt, jag ville ha en daim Mc Flurry, men Jonas som han hette som stod i kassan typ fick mig att köpa en magnum. Fast att jag inte ville ha en.
Intressant? Jag vet, hihi. Grymt roligt hade vi där i alla fall, mer behöver vi inte nämna.
Ska sova snart. Ska bara be mami sy in mina byxor x) Dom har blivit för stora -.-
Hon gör nog det i helgen men i alla fall ;)
Detta inlägget ligger på top 10 i tråkigaste ever. Sorry, men var tvungen att visa att jag levde :)
XOXO :*
Söta barn!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

thea fyller år imorrn ;)

2010-10-20 @ 22:42:27
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Anna ska rida :)

2010-10-20 @ 22:54:27
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0