Stallet nu :)

Ska till stallet och tar med kameran för bilder MÅSTE inskaffas.
Då har jag fått fråga, du hinner ju aldrig göra något annat än att vara i stallet?
SVAR: Nej jag vet att jag är i stallet nästan hela min lediga tid. Men det är inte riktigt samma grej som att åka till fotbollsplanen. Nästan alla kompisar finns i stallet, alla som man litar på och har allmänt skitkul med dom finns där. Skulle gärna bo där, på riktigt! x)
Så man åker inte dit och sitter och glor på hästarna, utan vi gör allmänt sjuka och roliga galna saker som ingen annan skulle kunna göra, och så finns det ingen ålders gräns, vi är från 9 år till 17 och så massa fler, som kan hitta på sjuka saker ;) Alla känner alla och mår man dåligt kan bara åka dit så släpper man allt , man mår verkligen skitbra där, så det är anledningen varför jag tillbringar mitt liv där.
Jag kan bara säga EN sak.. Ni har verkligen missat något ni som inte rider ;)
Men ska dra nu, PUSS

bild lånad av sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0