Okej, är du nyfiken?

Jag är både besviken ledsen och lite glad där inne. Grät en massa, massa tankar snurrar i huvudet och massa ord.
Vi kom fram till mycket och mina föräldrar tyckte det var dyrt, snackade mycket & dom lovade mig ett FAST svar inom några veckor. Så det lär väll bli inom 3 veckor.
Grejen är att just nu finns det ingen mening för mig att sikta mot ett mål, när det inte finns några jag kan sätta upp.
Jag kan lika gärna skita i detta om det inte funkar. Just nu har jag ingen aning. Mamma vill ha häst, pappa bryr sig inte, Båda tycker det är mycket jobb och pengar, dom har sagt många gånger att jag troligtvis ska få en häst om jag sköter rummet. Men nu är jag tillbaka på 50 %.
Bara att vänta och se.
Jag har inte slutat hoppas!
Blir nog ingen mer uppdatering ikväll, har en massa saker jag måste tänka på och bara slappna av.
Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Reasons For Us

Fortsätt tjata, haha ;) Håller tummarna för dig!

2010-10-17 @ 18:40:05
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0