SURT

Har varit hemma ett tag och helgen har varit helt underbar.
Kommer komma in en massa massa bilder imorgon kanske ;)
Jag skulle ju först av allt köpa ett par tretorn advance i marinblått, så gick runt och letade på¨mässan ett bra tag, när jag gått ca 3 varv runt allting och 2 varv på övervåningen så gav jag upp. Det fanns inga tretorn advance på hela mässan?! Riktigt lustig enligt mig! Inget mer med den saken, det var ju bara att ge upp. Jag kunde ju köpa dom hemma istället.

Jag gick tillbaka till Mamma och berättade om det och så gick vi tillsammans tillbaka till mässan och letade lite och då hittade jag ett par svart tretorn långt borta ibland alla folk. Jag typ sprang dit och kollade. Och dom hade bara två par stövlar i storlek 40 & 41 i svart. Så inget mer med det :P
Vi gick vidare och hittade en annan grej på nästan halva priset så vi slog till.
Dock skulle jag inte få tretornen i julklapp i så fall men med detta priset va det inget snack. Jag får se när stövlarna blir mina då ^^
Eftersom detta kommer bli min julklapp så får ni inte se vad det är, men ni kan ju alltid gissa ^^
Köpte även en till julklapp :) En grej som jag inte har bild på :P
Sen bad mamma mig leta efter en jacka. Och jag fastnade efter ett tag för en underbar jacka :D
Mamma gillade den inte super mycket och ifall jag skulle få den fick jag ta den i M så den är ganska stor. Men jag ville ju ha den så ja :P Den är i alla fall ingen julklapp så kommer få använda den direkt :D Då jag betalade halva priset själv :P
Sen köpte jag en present till Anna som snart fyller år :P
Kan ta kort på jackan då jag inte hittar någon bild ^^

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

jag vet vad julklappen är :D

2010-11-28 @ 20:58:13
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0