Har gjort lite nytta ^^

I stallet städade jag mitt skåp. Det var ingen vacker syn att komma in i skåpsboden just då, men det blev fint det kan jag lova! Jag slängde ut en jävla massa onödig skit ( fick en hel STOR Hööks påse full) + ett par skor + en skokartong full med skit med ;) Sen tog jag hem två stora Hööks påsar fulla med saker hem hit. Fattar ni då om jag hade massa onödiga saker där? Det blev i alla fall väldigt fint, och i det lilla skåpet la jag allt som jag nästan aldrig använder ;) Awesome. Tror jag har lite  bilder på det :) Kan lägga upp dom imon :P
På konfan hade vi typ spökrunda & massa snack om massa skit x) Sen kom Sofia till mässan & vi hade grymt roligt. Fikade efter och sen drog vi hemåt :)
Intressant att veta va ? ;) Ska sova nu, blev ganska sent så kommer nog inte upp imorgon. Men I alla fall. Godnatt fina fina ni!
FINA PONNY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0