Godmorgon

Vaknade och fick lite smått panik när jag kollade på klockan.. Jag som trodde jag hade privatlektion idag :o Som tur va kom jag på att det var på fredag.. Hoppas jag ? xp Idag ska jag börja med bloggmaraton och det innebär att jag ska uppdatera minst 10 gånger om dagen! Så det gäller att hålla sig uppdaterad ;) Det kommer vara inlägg med: Vad jag gjort på dagen, snygga outfits, snygg utrustning, dagens vill ha, bilbomber m.m :) Detta inlägget tillhör en av dom 10 som kommer idag. Hoppas ni hinner kolla igenom allt :D Kommer nog lägga in lite tävlingar någon gång med :) Jag har ju faktiskt hela veckan på mig! Nej nu börjar det bli mycket text.
Hoppas på att hitta någon bild ;) Sen tar jag även med kameran till stallet :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah naaw va sööt bild :p

2010-11-01 @ 12:04:45
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0