Bättre bilder?

Tänkte först ta denna bilden men sen ser det ju ut som att jag kommer jättemycket efter i hoppet. Men när jag kollade på den andra bilden är det likadant så min sits var nog såhär förut och nu är den som dom sista bilderna.
Före:


Efter:





Nu har ni lite att välja mellan :)
Och jag ska bara säga några ord innan :) Har inte alls många bilder på när jag hoppar, detta är typ dom ända, jag ska kanske försöka få någon att ta kort och filma imorgon ? :)
Och en viktig sak. Jag tycker inte min sits är perfekt & det är mycket mycket mycket jag vill ändra på. Tänk på att hinderna är ganska låga så det blir lixom inte så mycket "hopp" i det hela.
Det ända jag vill veta är om jag fått lite bättre sits ? Inte perfekt x)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

ja nu ser man verkligen :D vilken skillnad!

2010-11-20 @ 20:47:09
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0