valborg. både bra och dåligt ;)

jag åkte till majja runt typhalv 6 och vid 7 tog vi en buss, vi gick från stationen till fullt ös.
vi drack en varsin cider påvägen dit.
och när vi skulle gå in ville dom kolla i våra väskor, vilket vi inte vill så vi gick därifrån. vi la all vår kära cider i en plastpåse och la i en grön såndär låda med sand ni vet xd
sen gick vi tillbaka och så skulle vi blåsa. och jag kom precis in, men jag tror inte dom gillade oss, som satt vid insläppet xd
iaf. vi va där jättelänge och jag gjorde INGENTING förutom att åka segway&en ko nivet .
sen så körde ebba och maria detta xd

det var faktiskt ganska tråkigt xd men ändå kul. majja tyckte det var skitkul. vilket inte jag tyckte xd blev lite småsur , heheh^^  sen gick vi och följde johanna till frasses där hon skulle ta bussen ;)
sjukt läskigt med alla fulla tjejer och killar ^^ heheh
sen typ gick vi tillbaka för att gratta mimmy och säga goodbye till jens xd
han hade en helt random kompis som troligtvis hette felix xd
jaja ;)
sen så skulle vi gå för att hämta våran cider igen, tror ni inte den är borta då :O:O
vi blev verkligen skitarga -.-  vet ni vad som låg där istället? ;
det var en papperstallrik där det stog förlåt och så låg det tio enkronor på xd
vi blev verkligen ASSURA fasst samtidigt var det kul xd
sen efter en stund kom pappsi och hämtade oss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

för man fråga vem ni hade fått cidern ifrån? :D

2010-05-01 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0