tobbe larsson-23/5

och nu vill ni säkert se bilder från själva föreställningen ;)
men jag har inga -.- däremot har jag ngr suddiga filmer med mobilen -.-
det var för att utanför var det massa skyltar om att man absolut inte fick filma eller ta kort på honom... då skulle man bli utslängd..
så jag tog inte med kameran in, sen så fick man tydligen ta kort -.- och då ville jag ju inte missa massa bara för att jag skulle hämta den -.- så filmade lite istället .. :'(
ajaj
en från när vi åkte häst och vagn x)
och en på höjdhoppningen ;)
den vita lilla ponnyn i slutet är en B-ponny och den hoppade 130 cm och den bruna  D.ponnyn hoppade 150 cm .. riktigt högt. ^^
och jo ni som mobbar mig när jag morrar lyssna på den med luva&schabrak i blått, haha ^^
sen ngr när nicke stegrar ^^
och två bilder med mobilen ;)
och min fina biljett :D:D
så nu har ni fått lite av min dag :D
och jagvet att jag är konstig nu, men erkänn att tobbe larsson är rätt snygg? eller jättesnygg ^^ kanske lite gammal? vet faktiskt inte hur gammal han är :P
fan va kul det skulle va att prova frihetsdressyr egentligen ^^

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

det är Saga och Pigge och Joppe Och Collbaz som hoppar ju ;D<3

2010-05-23 @ 22:50:16
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0