okej, min blogg suger, TYDLIGEN?

hmm.. men jag har ju trots allt två bloggar, och sen när emmy är bortrest ska jag ha hennes med :O:O hjäälp?:O haha xd
men på onsdga ska anna till skälby och provrida dandy och jag ska få rida pippi :D ska fotta;D torsdag är det minitävling i dressyr så hoppas emmy kan fotta mig :D:D eller hon MÅSTE det xd sen på lördag ska jag skälby och fotta när alva tävlar pippi och säkert månag andra med, ;) sen på söndagen ska jag tävla , klubbhoppning, frågan är bara vem?;)  tror jag tar rhona faktiskt, känner mig osäker på zantus xd haha ^^
så det kommer nog bli mkt mkt hästbilder :D:D:D det gillaaaasss.
vetttnii?:D:D jag och mamma ska gå på tobbe larsson på udden :D:D:D(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
;d;d;d jag är jätteeglad :D hmm... nu ska jag studsa in i duschen, ;) sen ska jag sova för imon ska jag på fest hos sara :D
åh ska leta fram ngn mumsig bild?:D
blir en på mig och klara, och jag tror bara jag och klara fattar vrf, jo vi råkade idag xd HAHAHAHA ^^

Kommentarer
Postat av: klaraa

hahahahahahahaha x''d

typ pms utbrott elr något xd

fast det roliga var att vi blev vänner igen när jag kasade bollen i ditt huvud x'''''''''d hahahahahahahah

2010-05-12 @ 09:56:54
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0