nu ska jag duscha;)

sen ska jag tjata lite på johan så han kan ladda över alla bilder från den gamla hårddisken så jag kan få alla underbara gmla bilder, det finns så mkt där (L)

en gammal på mig och lippan <3

en gammal på mig och min dixie<3

vetni , en period i slutet av 2008 så tänkte jag sluta rida, hur fan hade det gått då ?:O haha tur att jag inte gjorde det ^^


en gammal bild jag la ut väldigt ofta ;)

en till ^^


och nu kommer som old picc ;)








håret :O

i miss u sister


igga magen men like the picture










ser ut som en fisk xd







bilder under nu kommer jag ångra att jag la ut xd HAHAHAHAHAHHAHA


















nej nu orkar jag inte med fler bilder xd haha ^^
det blir fler en annan dag ;D

Kommentarer
Postat av: ebba

oj shiet vilka hemska bilder på mej :O:O:O <3

2010-05-11 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0