monty 25/5-10

jadu jävlar, jag tror han gillar att rida med andra hästar x)
jag skrittade i 20 minuter bort till salve och dit där datten står :)
så red jag ut med alice & majja oxh det tyckte han var superkul ^^ x)
haha ;P
vi skrittade och travade sne blev det lite galopp och då var jag sist .. ehm ja och asso han flög rakt upp i luften sen rakt ut med bakbenen och sen ner på marken igen och så flög han fram... x) haha
han var pigg med andra ord :D:D
han va supermysig idag xd haha ;P
sen red vi till sjöslätten och så gick jag in med hnm eftersom jag ridit lite mera än dom och han är ju gammal och så, så ja ^^ sen när jag åkte hem var dom fortfarande ute och red ;D
jaja ^^<3
MYSIGT :D:D
blir en bild på datten eftersom jag inte har ngn bra på monty ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0