Majja här ^^

jag tänkte ge lite svar på din fråga:


Ja, jag kan rida. De var första gången jag red Dartanjang & han är en väldigt speciell ponny med egen vilja & han är stark som bara den & pigg. Ägaren berättade vad jag skulle göra när han började hålla på & då gjorde jag så klart som hon sa :) Jag red även samma ponny idag då han är min foderponny nu & han gick mycket bättre idag % var med avslappnad. Han har inte alls mycket muskler eller så bra kondis nu & de är något jag bygga på honom nu. Jag känner inte denna ponnyn alls & jag förstår varför de gick som de gick.

Men till saken nu, du vet inte hur hästen är. Du har bara sett bilder & 2 små filmsnuttar, & på filmerna ser du inte hur pigg han är. Så innan du vet något om hästen tycker jag faktiskt inte du ska säga så ;)

Som tur är tar jag inte illa upp & tänker inte tänka på detta mer. Jag tycker bara du borde tänka efter för tänk om jag blivit sårad av detta? ;) Jag tror inte riktigt de är de du ville, eller ? ;D

Tack för mig :)
Majja

kolla på bilderna anonym, jag kan rida ;D


Kommentarer
Postat av: Alma

Till "Anonym"'s försvar så är det här faktiskt bloggvärlden, man får tåla kommentarer.

2010-05-24 @ 19:38:34
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0